<>

Vad handlar denna blogg/club om ?

Hej och välkommen till min twilight blogg , här skriver jag allt om twilight gammalt som nytt, här skriver jag fakta om rollerna , och vad skådespelarna gör och befinner sig, det som gör denna blogg till en club är att jag inte bara vill ha kommentarer jag vill ha era åsikter och jag vill gärna höra ideer om vad ni tycker saknas på bloggen. ni kan mejla in frågor till mig om twilight så lovar jag att ni får ett svar på bloggen inom 24 timmar, ni mejlar också in era ideer till mig på: [email protected] , inga frågor eller ideer är för dumma. på bloggen skriver jag också allt nytt om Breaking Dawn del 1 & 2 så att jag lovar att jag håller er updaterade, jag lovar också att lägga in minst ett inlägg per dag. jag skriver inläggen på Svenska och Engelska men om älskar twilight och vill följa bloggen så skriver jag så klart inläggen på det språket som önskas( språk mejlas också in på samma epostadress) jag funderar också på att lägga in min egna twilight bok , Behind the moon, som ska föreställa den femte boken i twilight serien.
Följ, Läs, Kommentera och fråga
Kramar TheTwilightClub.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0